Soms kan het gebeuren dat leden zich niet via de website aanmelden voor een evenement, bijvoorbeeld doordat ze het mondeling of via de mail doorgeven. Dan is er een mogelijkheid om deze mensen wel op te nemen in de lijst met deelnemer. Je het daar wel beheerder rechten voor nodig maar omdat deze pagina alleen zichtbaar is voor beheerders, bezit je dus deze rechten. Ga als volgt te werk:

  • Ga in het admin menu (de balk boven de website) naar het Dashboard
  • In het topmenu zie je een entry Switch to User
  • Type de naam of een deel van de naam van het Gejo lid in die je aan evenement toe wilt voegen en klik op Verzenden of Query en kies het lid wat je toe wilt voegen. (S0ms moet je even opnieuw de keuze Switch to User kiezen)
  • Ga naar de pagina van het evenement waar je het Gejo lid aan toe wilt voegen
  • Onderaan de pagina vind je het kopje Aanmelding
  • Geef daar het aantal personen door dat je doorgekregen
  • Bij opmerkingen kun je eventueel een melding maken dat jij de boeking toegevoegd hebt, want het lid krijgt een mail van de website over deze aanmelding en als ze niet doorhebben dat jij de aanmelding gemaakt hebt, kan dat wellicht verwarring stichten
  •  Kies voor Reservering versturen
  • Helemaal onder aan elke pagina staat een link met Terugschakelen naar <jouw gebruikersnaam>. Kies deze om weer gewoon als jezelf op de site ingelogd te zijn
  • C’est tout